UPRAVUJEŠ FOTKY? NIČÍŠ SPOLEČNOST!

7. 09. 2020
44 492 zhlédnutí

AtiNEWS je zpět, protože se v Británii děje věc, o které se tolik nemluví, ale myslím si, že stojí za pozornost. Chtěli byste něco takového i u nás?
► Trička, náramky, plakáty...
bit.ly/AtihoMerch
► Moje odkazy:
Instagram - instagram.com/atishows
► Chcete sledovat další videa?
bit.ly/AtiShowSub
► Hudba:
www.epidemicsound.com
#AtiNEWS #Photoshop #Označování
Zdroje:
www.bbc.com/news/technology-54003536
www.glamourmagazine.co.uk/article/law-for-enhanced-photos-on-social-media-to-be-labelled
www.bbc.com/news/world-europe-41443027

Komentáře
  • #OBRAVENO :) Áaach kéž bych teď to mohl slovo obravit opravit na obarvit :D

    AtiShowAtiShowPřed 4 měsíci
    • Aty co keby si na ďalšiu baštu urobil bryndcove halušky

      Matej KopálMatej KopálPřed 4 měsíci
    • Přësňe dak no

      Toufich2Toufich2Před 4 měsíci
    • Stáhni si randonautica je to scary hra kde máš 15 pointů kde ti pošle bot trip ty samozřejmě poslechnes a půjdeš se kouknout na mapu toho až budeš u cíle budou se dít věci ! Kovy stahuj a koukni natoč👇 #Randonautica

      David BinderDavid BinderPřed 4 měsíci
    • @Jessica sme jo

      KOŇOUŠKOŇOUŠPřed 4 měsíci
    • Sme lidi a lidí nejsou dokonalý :D děláme chybí

      JessicaJessicaPřed 4 měsíci
  • Svět je zvrácenej

    Adam KubAdam KubPřed měsícem
  • Souhlas dávám like!!

    Kurt UngerKurt UngerPřed 2 měsíci
  • #SORY

    Markét KřížováMarkét KřížováPřed 2 měsíci
  • 7:16 vážně má někdo potřebu zvětšovat Bieberovi bambus?

    Ravenclaw LoverRavenclaw LoverPřed 3 měsíci
  • z toho závěru jsem měl husí kůži,hodně dobrý video s dobrou pointou

    kuba ruzakuba ruzaPřed 3 měsíci
  • Jsou přecitlivělí. Nejvíc to vidím v jedné FB skupině zaměřené na holky z marketingu. Co z čeho jsou tam tak často uražený a dotčený, ve mně vyvolává instantní facepalm. Třeba nedávno se řešilo, že na dámských vložkách je znak pro ženu, tak se hned ozvalo to asi 1 % lidí, že je to hrozně uráží a že muži můžou taky menstruovat (a přitom tohle je čistě ženský proces, bez ohledu na to, že se cítí být mužem, nebo je trans, biologicky je to prostě věc, kterou muži nedělaj) a ať to výrobce změní. A on to změnil. No, popravdě, já si ani nevšimla, že ten obal změnili, natož co na tom obalu je, dokud na to nezačal být ten hrozný hejt. A ještě blíž nedávno byla nějaká reklama na auto, kde byla o něj opřená malá holčička ve slunečních brýlích v šatečkách a jedla banán a hned, že je to lascivní póza a začalo se tím, že se to dítě sexualizuje a že tam stojí a tváří se jak lehká děva, která potřebuje opravit motor *facepalm* A to jsou jen příklady, které mi v hlavě rezonují úplně nejvíc, jinak je toho hrozně moc, co si lidi (a ženský) tak nechutně moc berou. Lidi jsou přecitlivělý a všechno se teď musí brát hrozně korektně. A mě to popravdě dost začíná štvát, protože za chvíli nebude člověk moct nic říct, ani udělat, aby to hned někoho neurazilo. A vlastně i to mlčení a nic nedělání spoustu lidí urazí.

    LimedkaLimedkaPřed 3 měsíci
  • Na co je #Edited, když je většina fotek automaticky upravovaná?

    Barendol NeznámíBarendol NeznámíPřed 3 měsíci
  • To je jako kdyby se ve škole nesměly dávat známky, protože by si pětkaři mysleli, že jsou k hovnu oproti jedničkářům - facepalm

    Matěj BechMatěj BechPřed 3 měsíci
  • Ten pocit když vůbec netuším co jsou to hastagy či jak 👍 to jsem špatný "člověk" 👍

    Tomáš TomkoTomáš TomkoPřed 4 měsíci
    • Špatnej ne. Jen bez určitých znalostí, které není problém dohnat. :) "Hashtag" je klíčové slovo používané pro označování a propojování příspěvků se stejnou tématikou.

      AtiShowAtiShowPřed 4 měsíci
  • Konečně zprávy, které nejsou jen o Coroně

    LMNTrix 1LMNTrix 1Před 4 měsíci
  • Ati ahoj jsi nej youtubeer a he ale já mám nejradši sérii bašta 😁ale sleduju všechny tvoje videa :)

    Milan TVMilan TVPřed 4 měsíci
  • Marťas, nechtěl bys sis udělat Bašta merch ?

    WendysWendysPřed 4 měsíci
  • Tvl my se divíme že se internet a svět snaží bejt co nejvíc korektní ale tady se to ještě podporuje aby když si dám na fotku filtr trochu stínu. neoznacim to a budu platit nějakou zasranou pokutu za to že jsem si vyfotil fotku mrdat tvl

    FAKEER SemenicaFAKEER SemenicaPřed 4 měsíci
  • Tak tento komentář přepisuji již po několikáté a asi stále nejsem s ním tak spokojená. Otázka je potřeba dávat nálepku: "Tato fotka byla upravena" či nikoliv lze říci, ne, to opravdu není nutné. Jestli jsou lidé hloupější se dá říci také ne. Mentální anorexie nevznikne pohledem na fotku vyeditovaného bříška. Já si také přece zúžím obličej užitím patlátek na tvářičky, proč bych nemohla chtít mít fotku, kde se sama sobě mohu líbit? Mentální Anča, jak už název napovídá, je otázkou mentality. Pokud se potká aktivátor se správnou látkou (jedinec s jakoukoliv situací) může začít rodeo. Moje kamarádka si prošla MA i bulímií a jak sama řekla: "To máš prostě v hlavě, nikdy se toho nezbavíš. Sice jíš, ale furt víš, že nechceš."

    Yvus KaYvus KaPřed 4 měsíci
  • Můžu ti udělat intro?

    Petr KulhavýPetr KulhavýPřed 4 měsíci
  • Ati Koranteng 😂😂❤️

    aola wiliaola wiliPřed 4 měsíci
  • Já se porovnávám a snažím se vypadat jako anime charaktery xd

    Romeo OmilRomeo OmilPřed 4 měsíci
  • Moc zajímavé téma a video :)

    Michaela PřikrylováMichaela PřikrylováPřed 4 měsíci
    • AtiNews je za mě tvoje nejlepší série. Opravdu paráda, děkuji!

      aola wiliaola wiliPřed 4 měsíci
  • A pak jsme tu my který se nesnaží zhubnout ale musí držet dietu protože se (např.) osypeme a ostatní si myslí jak musí držet dietu aby byli “cool” a ani neví jak moc se kvůli tomu musí hrozně omezovat xdd (hele je ráno a ještě mi to nemyslí klidně pište haty ale berte na to ohled xD)

    Ker voleKer volePřed 4 měsíci
  • Jediné co upravuji na fotkách je světlo,kontrast a to je vše🙈Nelíbí se mi ten stereotyp že holky musí být hubené a kluci namakané korby..? Proč? Je to nějaký trend? Nejsem zrovna nejhubenější,ale nemám potřebu dělat ze sebe modelku. Je fajn sdílet svůj progres ve cvičení(pokud je na to profil z části zaměřen),ale porovnávat se s někým jiným mi přijde na hlavu🙏

    direptor czdireptor czPřed 4 měsíci
  • Velmi zajímavé video. Co na to říct? Myslím si, že to je dobrý nápad, avšak někteří lidé i přes ten hashtag stejně třeba nepochopí, že jde o hoax, photoshop apod. Přeci jen, všechno se umí dobře schovat, když člověk trochu chce. Koblihu?

    Martin RédrMartin RédrPřed 4 měsíci
  • Top video :) :) palec hore :)

    Anita KřehkáAnita KřehkáPřed 4 měsíci
  • V Británii mají sexy poslance :D Pomalu každej Brit je plešatej, s frňákem křivým jako skoba a vypadá jak buldog, zkrátka žádnej ideál krásy. A Britky? I mezi Italkama a Němkama se najde mnohem víc sexy ženskekejch :D A Instagram v mobilu nemám. Nevidím důvod, proč bych měl fotit každý lejno, nebo dávat nějaký blbosti na stories. Když se chce někdo dělit o svoje soukromí, honit tam odběratele a zvyšovat si sebevědomí, který je v reálu na bodu nula, na základě reakcí a liků, tak prosím. Furt to bude jenom ale virtuálně a v reálu budou prostě ty lidi jenom asociální nuly, který nejsou v reálu schopný navázat nějakejch vztah. Neschopnost oslovit holku, nebo kluka, pak si vrznout. Tak radši zajdou na Instagram, tam si najdou nějakýho šampóna, nebo Barbie a vymastěj si nádobí. Jinak dál nevím, nekoukal jsem na to, nějak mi to přijde jako recyklovaný a prostě jenom udělaný, protože nebylo pořádný téma. O retušování se mluvilo už dávno, ví, že se to dělá dlouho a pomalu i všude. To, že si někdo vezme k srdci, že je nějaká retušovaná ženská ideál krásy, pak po večerech zvrací, cpe se nějakou vatou. Sorry, ale někdo takovej je prostě dement a dement je i tehdy, když mu říkáte, že je krásnej, tak jak vypadá, protože mu to říkáte úplně zbytečně.

    Francis DolarhydeFrancis DolarhydePřed 4 měsíci
  • Mě to přijde jako blbost

    Sky EUSky EUPřed 4 měsíci
  • U většiny mých grafických editorů se k fotografii automaticky do vlastností přídá nápis "Edited by Gimp 2.4" či podobně, ale dá se to myslím jednoduše odstranit, ale moc lidí o tom neví. Teoreticky to může být důkaz. Jinak skvělý, že Ati vybral zajímavé téma. Znám jednoho blogera, který má dar hezky psát, ale nepíše zajímavé témata, tak ho moc lidí nečte. A znám jednu blogerku, která hezky píše a vybírá zajímavá témata, tak jí občas čtu i když nejsem dobrý čtenář. Ono výběr témat je taky důležitý. Jinak mě moc zrovna retušování nevadí.

    Vít HrbáčekVít HrbáčekPřed 4 měsíci
  • Chci mít taky takového poslance :(

    BackBack CookBackBack CookPřed 4 měsíci
  • Super video ! Dobře se ptáš i odpovídáš . Dost na zamyšlení

    Vares brainzVares brainzPřed 4 měsíci
  • Hmm, řekla bych, že lidi jsou dost přecitlivělý a berou jako urážku hodně věcí, ale samozřejmě záleží jak kdo. Asi bych nepotřebovala, aby někdo označoval fotku, že je upravená, ale když se na to někdo zeptá, tak by nemuseli aspoň zapírat, že si nezvětšili zadek, nebo prsa, nebo svaly. Protože je docela trapné, že o tom lžou. Ale chápu, je asi těžké si fotky neupravovat, když se najdou lidi, kteří budou psát úplně zbytečně hnusný komentáře o vzhledu někoho jiného, ale na druhou stranu se za sebe snad musí umět trochu postavit ne? Ne že budu každou fotku odteď upravovat, abych vypadala "co nejlíp" - navíc se pak najdou lidi, kteří budou kritizovat to. Nevím, asi je důležitý vědět proč něco dělám a umět si za tím stát.

    xxVeliiQxxxxVeliiQxxPřed 4 měsíci
  • Za mě je označování upravených fotek vlastně celkem dobrý nápad, nad tímto tématem přemýšlím už delší dobu a mám dost zkušeností kdy za mnou přišli 10 leté holčičky a stěžovali si, že nevypadají jako jejich oblíbená instagramerka nebo tiktokerka... důvodů, proč mi toto přijde dobré, je sice ještě víc, ale už jenom to, že příliš upravené fotky ovlivňují mladší sledující ne moc dobrým způsobem, mi přijde jako dostatečný důvod jim to k té fotce proste napsat... ,,hele, je to upravený, nevypadám o moc líp než ty”

    Jules M.Jules M.Před 4 měsíci
  • Fotky svoje neupravuju. Stejně by to nepomohlo. Taková aplikace neni😄😄

    Gabina RumlovaGabina RumlovaPřed 4 měsíci
  • Zkus kouknout na film Dárce. Je to tam zajímavé popsané. Všechny ty tradice vs. zabíjení. Dost na zamyšlení

    Renáta AxmannováRenáta AxmannováPřed 4 měsíci
  • Upravený fotky na instáči nebudou ten problém.. to sou spíš ty poznámky lidí naživo / v reálu... Je fajn, když celebrity ukážou jednou za čas, že taky nejsou dokonalý.. Některý věci se zbytečně moc řeší a směřuje to k tomu, cos zmiňoval ke konci videa - za chvílu nebude možnost cokoliv říct, protože vždycky se najde nějakej osel, kterýho to urazí... jakoby nestačil #neupraveno

    Brněnská odchytováBrněnská odchytováPřed 4 měsíci
  • AtiNews je za mě tvoje nejlepší série. Opravdu paráda, děkuji!

    Klára BielčíkováKlára BielčíkováPřed 4 měsíci
  • v další baště pls kofolu!

    Tada 05Tada 05Před 4 měsíci
  • Je to naprostá blbost.....

    Adam RoweAdam RowePřed 4 měsíci
  • Jako u spousty tvých videí.. Souhlasim s každým tvým slovem!

    Aleš ProcházkaAleš ProcházkaPřed 4 měsíci
  • jako tvůrce obrázků, co kreslí, fotografuje a samozřejmě veškerá data upravuje, než je vydá, mě tohle zajímá. některým lidem třeba vadí nějaká barva, studenej tón, hejbací gif, nebo třeba to, že za jeden den nasdílíte tzv. "příliš mnoho" stories za sebou... co s tím netuším, asi - jen jít tvořit víc a nebrat si kritiku k srdci.... editace a retuš nám dává možnost zvýraznit příběh + dodat emoci či myšlenku, co jsme třeba cítili v ranním lese při focení. o tom je prostě umění.

    rionkarionkaPřed 4 měsíci
  • kdopak nám to sebral news intro od radovana xd

    NomiisNomiisPřed 4 měsíci
    • @AtiShow aha jejda, sorry xd, ale on ho měl též.

      NomiisNomiisPřed 4 měsíci
    • Tohle konkrétní intro používám už skoro rok a předtím jsem měl jen trochu jiný :) Nevím jak dlouho on ho používá :)

      AtiShowAtiShowPřed 4 měsíci
  • Vypadám hnusně..... kéž bych vypadal jako ati

    Wyld VildWyld VildPřed 4 měsíci
  • Podľa mňa na sociálnych sieťach teda hlavne asi na Instagrame neexistuje fotka ktorá by nebola aspoň trochu upravená. Už iba tými filtrami alebo trochou dotonovania farieb až po vyhlaďovanie pleti alebo Photoshopu.

    Kristína GeistováKristína GeistováPřed 4 měsíci
  • Drtivá většina fotografů fotí do RAWu a pak to vyvolává v PC. Proč? Protože si nemusí při focení lámat hlavu s vyvážením bílé, krásně si zobrazí surová data, která pak mohou více upravovat, hrát si s fotkou. Takže skoro každý fotograf by měl dávat toto označení? A ano, řada lidí fotí jen do JPEGů. Ale i ten fotoaparát má předvolby. Může se hrát s doostřením atd. A vůbec, fotíš manuálně? Tak vlastně taky upravuješ fotku. Nebude stoprocentně reálná, protože můžeš prodloužit čas závěrky a fotka je světlejší, více otevřít/zavřít clonu, dávat vysoké ISO, které digitálně přisvětlí fotku (vždyť to je přeci taky zásah), o vyvážení bílé už radši ani nemluvě. Navíc dnešní objektivy mají jako součást své vlastní zabudované optiky filtry na zlepšení kůže, doostření atd. Pak když fotím třeba na starý Helios 44-2, tak je fotka mnohem měkčí než třeba seťák Fujinon 15-55. A že tu zmiňuji spíš segment uměleckých fotek a ne těch reklamních? A jaký je v tom rozdíl? Nemůže si snad svatební fotograf po dohodě se zákazníky použít třeba vhodné části své umělecké práce jako svou vlastní reklamu? Každopádně, skvělé video, které dokáže vyvolat zajímavou diskuzi. :)

    Marek ZítkaMarek ZítkaPřed 4 měsíci
    • @AtiShow Přesně tak. Jen jsem tady chtěl doplnit něco pro čtenáře komentářů, kteří by se třeba chtěli něco dále dozvědět. :)

      Marek ZítkaMarek ZítkaPřed 4 měsíci
    • Tohle je přesně to na co jsem narážel ve videu. V podstatě žádná fotka nikdy není 100% vyobrazením reality. Bude tedy muset být označeno všechno? Má tedy potom smysl označovat? S tímhle komentářem naprosto souhlasím :)

      AtiShowAtiShowPřed 4 měsíci
  • Je sice super, že se něco takového začalo řešit, ale podle mě by se měly řešit mnohem důležitější věci než právě tohle... Za pár let budeme muset přiznávat a dělat věci co nám někdo řekne. Místo toho aby internet řešil důležité věci. Tak místo toho řeší cenzuru na parodie, kavry atd. Žijeme v době kdybychom mohly na internetu děláte něco důležitého (protože má internet velkou moc) Třeba a teď troch přeháním léčit RAKOVINU atd.

    TAP TAPTAP TAPPřed 4 měsíci
  • Jsi borec. Mám moc rád tvoji tvorbu.

    NogyNogyPřed 4 měsíci
  • Jsem pro, aby byli fotky označené, že jsou upravené. Stejně tak, jako když sdílím nějaký obsah, případně kampaň týkající se například znásilnění, nebo týrání zvířat, vražda, tak je slušné napsat do hashtagu, že se tam bude objevovat nějaké takové téma a komu by to mohlo vadit, ať se nedívá. Nikdy nemůžu vědět, co se mohlo jiným přihodit, že je pro ně takové téma citlivé. Na druhou stranu s tebou souhlasím, když se pohybuji na Tumblr, tak mi přijde, že člověk už se bojí napsat svůj názor, aby v něm někdo nenašel něco špatného. Stejný problém vidím i mezi literárními autory, lidi nedokáží rozlišit propagaci nějakého chování od rozvinutí děje přirozeným směrem vzhledem ke kultuře lidí v literárním díle. Pokud budu psát o středověku, kde byla běžná diskriminace žen, otroctví, nebo useknutí ruky za krádež chleba, tak to neznamená, že tyto akce morálně schvaluji. Pokud můj hlavní hrdina někoho znásilní, pak to není oslava znásilňování. Lidi osočují spisovatele z propagace rasismu, sexismu, násilí atd., protože společnost kterou ztvárnili ve svých dílech není politicky korektní a morální.

    Natalie K.Natalie K.Před 4 měsíci
  • Ahoj Ati, nemyslím si, že je problém v Instagramu, nebo jiných sociálních sítích. Dnes se chce vše vyřešit nějakým zákonem, nebo hashtagem, aby se nemuselo řešit jinak, změnu nepotřebují zákony, ale každý sám potřebuje změnu uvnitř sebe a srovnat si to a pokud to nedokáže je to jeho problém. Podle mě je to vždy problém té osoby, když mě konkrétně něco štve nebo to vyvolává nějaké negativní pocity, vím že to musí mít nějaký důvod a musím si to vyřešit sám se sebou. Vláda každý země by se spis měla zaměřit na edukaci už od školy v tomhle směru, než to všem ulehčovat zákony.

    Ondřej StanislavOndřej StanislavPřed 4 měsíci
  • Petícia za AtiNews každé dva týždne poprípade každý mesiac.

    CactussCactussPřed 4 měsíci
    • Podpisuji, ale to by asi Atimu přetížilo rozvrh.

      Vít HrbáčekVít HrbáčekPřed 4 měsíci
  • Konečně někdo používá ty 8 minutová videa :D

    Mapínek czMapínek czPřed 4 měsíci
  • Máš super názory na určitý témata !!! Ceníme ! 😉

    MifisMifisPřed 4 měsíci
  • 1:09, ne jen poslance 😌.

    Jitka MěřínskáJitka MěřínskáPřed 4 měsíci
  • Ati moc super video mám tě moc ráda a jsi nejlepší youtuber ♥️

    dakrdakrPřed 4 měsíci
  • Hele ati výš jak byla cenzura v komunistickým režimu tak ono se to nezdá ale ono se to vrací. Ale tohle nejdeani nějak arešit aby s tím všichni souhlasili protože každé má jinej názor

    Jan TomisJan TomisPřed 4 měsíci
  • 5:21 v článku sú eurá a libry Ati: Doláre

    dr Manhattandr ManhattanPřed 4 měsíci
    • :D No jo! Je super, že jsou všímavý lidi. Díky, to mě zaujalo. :)

      Vít HrbáčekVít HrbáčekPřed 4 měsíci
  • 2:41 - až na to, že správný fotograf své fotky upravovat nemusí. Správný fotograf umí fotit. Ano, mobilem se dobrá fotka udělat nedá (nebo jen těžko), ale fotograf s dobrou technikou (kterou pochopitelně umí ovládat) si umí poradit tak, aby fotka i bez úprav vypadala dobře.

    Jiří FrantálJiří FrantálPřed 4 měsíci
    • jenže digitální fotoaparáty ti měří světlost a teplotu barev směrem ke "střední šedé", což je barva, kterou někdy (les, tvář, sníh...) fakt nepotřebuješ. určitá základní úprava, minimálně kontrastu, světelnosti a odstínu bílé, je třeba. a pak třeba potřebuješ odstranit smítko na fotce a to už znamená retuš. "správný fotograf" je mýtus!

      rionkarionkaPřed 4 měsíci
  • Myslim si, ze bychom se meli vice zamerit na druhou stranu problemu. Naucit lidi se nesrovnavat a nechtit byt jako nekdo druhy, kdyz muzeme byt svoji. Kdyz budeme takto pokracovat nebudeme uz ani moct jet na dovolenou bez vycitek, ze se to nekoho dotkne. Myslim si, ze je to take tim, ze socialni site jsou stale docela novy nastroj a lide s nimi stale neumi spravne zachazet. Drive jsme si totiz opravdu jen “hledeli sveho” protoze to ani jinak neslo kdyz jsme se znali pouze s kamarady z vesnice. Ted se muzeme srovnat s kazdym nejlepsim z ruznych oboru a mit tak nerealnou predatavu o tom, jak ma nas zivot vypadat. Meli bychom se vice zamerit na vlastni rozvoj a prekonavani svych nedostatku, ktere nekdy prave ani nedostatky byt nemusi a jen jsou vytvoreny srovnavanim se s “lepsimi”.

    Kateřina JarošováKateřina JarošováPřed 4 měsíci
  • Kámo a ja to študujem, som zlo, môžem sa ísť rovno zahrabať.

    Ja som ja -Ja som ja -Před 4 měsíci
  • Dáš si na ksicht filtr psa a zaplatíš desetitisíce 😅

    Sarah SleamanováSarah SleamanováPřed 4 měsíci
  • Nejlepsi jsou pak frajerky, ktery daji na fotku x filtru a fotka je tak prepalena jako 🐷🐖

    M NM NPřed 4 měsíci
  • @AtiShow nepremýšľal si niekdy o tom žeby si sa takto pozhováral aj so svojím fanúšikom a zistil aký má na to názor ? Z môjho pohľadu by to bolo celkom zaujímavé a originálne. Vieš len tak si pozvať fanúšika na Skype, Discord, TS3 alebo cez niečo cez čo sa dá komunikovať. Nič také som na našom Česko-Slovenskom CSworld ešte nevidel. Mohol by si byť prelomový CSworldr čo sa toho týka. Ďakujem za prečítanie a prajem pekný zvyšok dňa ☺️

    KaylanderKaylanderPřed 4 měsíci
    • Streamy :)

      EjponEjponPřed 4 měsíci
  • ne isntagram nemám a navíc ho nenávidin😂

    Frantr _Frantr _Před 4 měsíci
  • Jenže už když fotím, tak tu realitu upravuju... venku je polojasno a já na foťáku nastavím white balance na mráček a už je to uprava reality. Schválně to podexponuju? Zase úprava. Vlastně si moc nedokážu představit, jak někdo, kdo nedržel nikdy foťák v ruce (myšleno vláda) bude rozhodovat, co je úprava. Ale samotná myšlenka je fajn, ale kdo to bude hlídat a kdo bude o trestu rozhodovat?

    HonzáčHonzáčPřed 4 měsíci
    • @Ejpon jasně, to byly jen příklady, lidské postavy se to týká úplně stejně

      HonzáčHonzáčPřed 4 měsíci
    • Z kontextu je dost jasné že daný zákon se zaměřuje na úpravu lidské postavy..

      EjponEjponPřed 4 měsíci
  • Nápad je to sice pěkný, ale přijde mi, že to řeší důsledek a ne příčinu daného problému, což z dlouhodobého hlediska nebývá udržitelné.

    Anet NotNameAnet NotNamePřed 4 měsíci
  • Ejj bude basta

    happy onionshappy onionsPřed 4 měsíci
  • celé to celkem dává smysl ale rozhodně bych rozděloval upravování kontrastu, barev, a světla a úprava postavy bez toho by to celé stratilo smysl

    Jiří SlívaJiří SlívaPřed 4 měsíci
  • Ta nová zrcadlovka za to fakt stála, já tak žeru ten obraz, to je slast...

    CIGNOCIGNOPřed 4 měsíci
  • K poruchám přijmu potravy/ anorexii: Mají sice rozsáhlý počet možných příčin, ale "hubené holky na sociálních sítích" jsou málokdy tou počáteční. Častěji to bývá okoukaný cyklus diet od rodičů. Kolikrát někdo z vaší rodiny řekl, že musí zhubnout, protože se nesnáší. Že tohle nemůže jíst, protože to má moc kalorií. Když se vám někdo smál, že jste tlustí. Že nejste dost hubení. Že je něco z vašeho těla větší, než by mělo být. Že štěstí najdete se svou vysněnou postavou. Když s takovým mindrákem přijdete k fotkám vyhublých "šťastných" lidí, může se stát, že to ve vás probudí tu zvědavost, co by se stalo, kdybyste teď zhubli X kilo, abyste byli v podváze. A třeba si pak to peklo zkusíte na vlastní kůži. Ale fotka za to málokdy skutečně může. Ukažte takovou fotku člověku, který se nesetkal s pitomými poznámkami naší dietami prolezlé kultury, a zjistíte, že ho na tom nic nepřitahuje. Nenadávejte lidem za jejich vzhled. Nepodporujte kulturu zbytečných diet. A už vůbec nekrmte děti řečmi o cukrech a kaloriích ve věku, kdy jim to nemůže nic než ublížit. Buďte k lidem laskaví. Tak se vyhneme šílenému počtu poruch příjmu potravy. Ne nápisem, že žebra jste si v photoshopu zvýraznili.

    Kristýna ChromkováKristýna ChromkováPřed 4 měsíci
  • Nějak se ti ten nahleďák vlní

    Ondřej BláhaOndřej BláhaPřed 4 měsíci
    • Mě příjde vtipné, jak máš na profilovce Dádu Patrasovou. Musím uznat, že si to vybral dobře! :) :)

      Vít HrbáčekVít HrbáčekPřed 4 měsíci
  • A není to další "omezování svobody" dnešní doby? Proč by se musely fotky označovat. Snad to že modelky jsou hezčí na upravený fotce než doopravdy, není problém toho, kdo tu fotku udělal a jestli kvůli tomu má někdo depky, nebo sklony se měnit, je jen a pouze jeho problém, ne?

    KajaIVKajaIVPřed 4 měsíci
    • A není povolená rychlost jen další "omezovaní svobody" dnešní doby? Proč by se musela rychlost omezovat. Snad to že auta jsou rychlý a nebezbečný není problém toho, kdo to auto řídí, a jestli kvůli tomu nějakej chodec přišel o nohy, nebo rovnou o život, je jen a pouze jeho problém, ne? Pointa všech zákonů je omezit svobodu jednotlivce pro celkové dobro společnosti. To, že vražda je nelegální je omezování svobody. To, že musíme brát ohled na nevyspělé jedince, kteří jsou lehce ovlivnitelní (=děti) taky.

      EjponEjponPřed 4 měsíci
  • Označenie výrobku alebo produktu by malo byť vždy. Samotná fotka takéto označenie nepotrebuje. Ak však niekto za upravenú fotku dá alebo dostane finančnú či inú odmenu, malo by to byť príslušným spôsobom označené. V prípade ak sa upravuje fotka pre zábavu a bez nároku na honorár označenie stráca opodstatnenie.

    Roman KováčRoman KováčPřed 4 měsíci
  • Řešení všeho je prostě zdravý rozum, ale toho je v dnešním světě málo, a ani se tomu nedivim.

    Adam KoppAdam KoppPřed 4 měsíci
    • Souhlasím stačí přemýšlet popřípadě hledat kde je pravda a nevěřit všemu hned na první pohled.

      SrupikSrupikPřed 4 měsíci
    • Přesně tak. Už mi to přijde opravdu úchylný.

      Komenta KomKomenta KomPřed 4 měsíci
  • Myslím si, že v dnešní době se všechno řeší až zbytečně příliš a i když tenhle nápad má něco do sebe, do praxe by to bylo velmi těžké uvést a třeba já (a myslím, že i každý alespoň průměrně inteligentní člověk by měl) na tyto fotky pohlížím jako na idealizovanou verzi, takže v reálu to tak vůbec nemusí být.

    Ondra KampasOndra KampasPřed 4 měsíci
  • 0:09 obraveno

    Tomáš FischerTomáš FischerPřed 4 měsíci
  • Nevím jestli si naše názory čteš, ale jak tě znam podle tvé tvorby nejspíš jo. Proto to napíšu jednoduše. Je blbost lidem dávat najevo, že fotka je upravena. Lidé sami by měli mít dostatek inteligence na to aby to poznali sami. Tímhle se z naší společnosti stává nemyslící generace co ovlivní budoucí generace přinejhorším napořád. Promiň je to silný názor ale tak to cítím. Naštěstí u tebe můžu být zcela upřímný (být svůj) a říct ti to narovinu

    Wenca CZWenca CZPřed 4 měsíci
    • @Ejpon ok souhlasím máš pravdu u dětí je to problém

      Wenca CZWenca CZPřed 4 měsíci
    • Jasně, dospělí by ten dostatek inteligence měli mít, ale děti/teenageři, kterým se začíná měnit tělo a už jenom kvůli tomu jsou insecure a podobně, tuhle inteligenci ještě nemají a pak z toho vznikají Martinem zmíněné poruchy přijmu potravy.

      EjponEjponPřed 4 měsíci
  • Další takové videa 👍👍👍🙏

    René JanekRené JanekPřed 4 měsíci
  • Když už jsme u toho tak v čím upravuješ fotky ty (a je to zadarmo?)

    Vaclav JahnVaclav JahnPřed 4 měsíci
  • Podle mě jim do toho nic není. Obzvlášť tomu panáčkovi co to chce prosadit. Je to moje věc a moje rozhodnutí co a jak upravím a nikdo mi nebude diktovat jak on by to chtěl. Pokud se mu to nelíbí jeho smůla. Já osobně bych takové lidi ignoroval a posílal někam. Ať si to dělá sám.

    Doktor JohnnyDoktor JohnnyPřed 4 měsíci
    • @AtiShow v tomto případě to naprosto chápu. Ale v některých případech mě to zaráží. Hlavně v tom, že to budeme muset nedej bože označovat všichni jak si říkal.

      Doktor JohnnyDoktor JohnnyPřed 4 měsíci
    • No, pusť si to video ještě jednou prosím :) To není o tom někomu něco zakazovat, jde o to jaký to může mít vliv na lidi a lidi o tom vlivu by měli vědět, protože to může ohrozit jejich zdraví. Vůbec to o žádných zákazech není :)

      AtiShowAtiShowPřed 4 měsíci
  • No, já jsem sice ze staré školy, ale mám pocit, že dnešní společnost jr tak trochu ... připosraná. Za mých mladých let jsme měli tuny obrázků různých celebrit a nikdo si s tím netrhal žíly. O čem to vlastně je? Lidé se musí naučit, že vzhled je pomíjivý, a jediné důležité je to, jací jsou doopravdy uvnitř. A jenom na okraj - Martine, Káti se drž, na svůj věk je až neuvěřitelně duševně dospělá, to říkám jako člověk, který je ve věku vašich rodičů.

    nms789nms789Před 4 měsíci
  • Tak tohle je super k zamyšlení. Mrknu na více tvých videí! :D

    LiteWolf 002LiteWolf 002Před 4 měsíci
  • Já nemám instagram ani Facebook, ani nic takového. Zkrátka je to pro mě zbytečný. (Můj názor)

    Emma TischlerovaEmma TischlerovaPřed 4 měsíci
    • Já nemám facebook a instagram taky! Podle mě to taky není potřeba. :)

      Vít HrbáčekVít HrbáčekPřed 4 měsíci
  • Přesně já žádný filtry nic. Nepoužívám sem. Ošklivý ale štve mě když jiní. Sou hezcí a já ne... Smějí se mi ale, já se pořád přikláním. K. Tomu že nekouká. Na to jak člověk. Vypadá ale hlavně jak. Se chová. Jinak tyhle Ati news mám Mega rád a obecně tebe mám rád si nej.youtuber

    Michal VacekMichal VacekPřed 4 měsíci
  • S myšlenkou na konci videa souhlasím. Dneska jsem se bavila s kamarádkou o jedný holce a jaká je škoda, že se stydí za své strie a bála jsem se říct že na jejich BÍLÉM těle ty tmavý strie jsou vidět hodně, ale stejně je to roztomilý... Ale raději jsem slovo bílém nahradila slovama o hodně světlejší. Dneska si udělá běloch srandu z černocha, je to hnedka rasismus a hnedka jseš odpadlík společnosti. Ale naopak je to v pohodě... Nebo reklama s krtečkem a že krteček je černej, nebo že se v reklamě na nejmenovanou značku auta objevila malá holčička co si dovolila jíst banán. Hnedka to nabádá k pedofilii a reklama znázorňuje, že pedofilie je v pořádku... Za chvíli tu zas bude tvrdá cenzura a svoboda slova nulová, protože cokoliv řekneš, to je hned rasistický, jsi pedofil nebo nekorektní. 🙄

    d_ewilld_ewillPřed 4 měsíci
    • Asi tak nějak...

      World end is hereWorld end is herePřed 4 měsíci
  • Já bych to vyřešil tak že by se všechno tipu: feminismus, gayové a lesbičky a rasismu atd. úplně ignorovali ať si je kdo chce jakej chce (pokud to není terorista,pedofil atd.) nikomu do toho nic není např.: sem bílej černoch řekne že nemá rád bělochy, no a proč bych mu to měl vymlouvat je to jeho názor ale jen aby ho nešířil dál protože je za mě špatnej. Nebo nechápu proč se strašně řeší letničky a gayové sakra lidi to fakt nemáte aspoň špetku smyslu pro humor? to nepochopíte aspoň jeden vtip na lesbičky a gaye, a když do týhle komunity někdo rejpe tak ho ignorujte nebo mu řekněte ať se třeba zamyslí nad tím co říká

    FilipatorFilipatorPřed 4 měsíci
  • Ati Koranteng 😂😂❤️

    tv mega mantv mega manPřed 4 měsíci
  • Člověk by mohl tušit že to není realita. Někoho baví upravovat věci, lidi apod. př já mám fotky z přírody a píšu že to jsou jiný světy. Člověku docvakne do jistý míry že to je ironie a ne hned si usmyslet že to je pravda. Příště neříkat pěkná postava, obličej nebo něco jiného, ale pěkná editorská práce, povedený výtvor. Nebrat vše reálně, jen si říct to je pěkný. Ne za každou cenu něco srovnávat. Každý z nás je něčím dobrý. Někdy když obětujeme něco, abychom se stali součástí kolektivu, tak by bylo dobrý se o tom něco dozvědět př. Fidget spinner, kdo neměl-nebyl. Bylo to pomůcka pro svým způsobem invalidní lidi (1.zvlášnost) třeba já ho koupil po měsíci přišel, bylo pozdě-vyhozený peníze ten kolektiv byl strašnej. Sprostí lidé, kteří si ubližují. Jde to snad pochopit. Dělejte co vás baví a nenechte se zastavit ostatními. Můžete zvládnout super věci i bez chloub nebo předsudků ostatních.

    Tronix czTronix czPřed 4 měsíci
    • jiný světy. jo. miluju :) editace umožňuje zvýraznit/dodat fotce tu emoci, co jsme vnímali, když jsme tam stáli.

      rionkarionkaPřed 4 měsíci
  • No mám na to víceméně stejný názor , děsím se toho co za pár let bude nemorální. Podle mě by si lidi taky měli začít uvědomovat že na internetu prostě není vše jak vypadá .

    Teslák _Teslák _Před 4 měsíci
  • #prilispozitivnikomentar moooc hezky zpracované cením tu práci 👏

    Neel CzNeel CzPřed 4 měsíci
  • Ne tak úplně s tím nesouhlasím, podle mě je v pořádku, že fotky třeba na ig vedou někoho k tomu aby se sebou něco začali něco dělat, samozřejmě ne, že budou držet hladovku, ale že začnou sportovat, každý den se setkávám na ig s tím, že stránky pro ženy normalizují obezitu, říkají jim, že mají mít rádi své tělo takové jaké je.. To mi přijde jako absolutní hloupost, tím jim vlastně sdělují aby se nehýbaly, protože to nepotřebují a jistý náznak jsem podle mě viděl i v tom videu. Ale jinak hezky zpracované, jen můj názor..

    TrigSTrigSPřed 4 měsíci
    • @AtiShow Jasně, tak s tímhle souhlasím, myslel jsem si, že to vidíš jinak, přijde mi ale, že spíš převažují ty "horší" stránky. Líbí se mi třeba zanormalniholky, ti to pojmou přesně takhle, jak jsi napsal, ale kvůli stránkám, které normalizují obezitu jsem začal být trochu skeptický...

      TrigSTrigSPřed 4 měsíci
    • Já rozhodně jsem zastánce myšlenky selflove, ale právě kvůli lidem/stránkám který např. normalizují obezitu jsem to dost dlouho chápal špatně. Selflove není o tom milovat se takovej jakej jsem, ale je to o tom milovat svoje tělo a starat se o něj. Obezita není nic zdravého a pokud se milujeme tak do tohohle stavu nenecháme svoje tělo zajít (a když se tam dostaneme tak s tím něco děláme). Stejně tak to ale funguje obráceně s podvyživením. Je zdravé mít pohyb, mít vyváženou stravu. Hnát něco do extrému a pak se tvářit, že konečně jsem šťastnej/šťastná... To není dobrý. :)

      AtiShowAtiShowPřed 4 měsíci
  • WOW.Ninak good viedo👌

    #Šíma Kolář#Šíma KolářPřed 4 měsíci
  • Možná to stačí jenom zmínit kvůli tomu aby vždycky lidí přemýšleli jestli to není upravené

    lukhaslukhasPřed 4 měsíci
  • LOL "Obraveno" 😂

    Ferda LiškaFerda LiškaPřed 4 měsíci
  • Zjistit jestli je něco photoshopovany je v dnešní době až příliš jednoduché :)

    Ted QuiXTed QuiXPřed 4 měsíci
    • Já si dovolím nesouhlasit. Ano, může to být do očí bijící, ale jak to tomu člověku dokážeš? Může argumentovat, že to takhle už vyfotil telefon. Nebo, že mu v danou chvíli něco proletělo před objektivem což mu pokřivilo obraz. Může argumentovat, že to není vyphotoshopovaná pleť, že jí takovou skutečně má. Z toho důvodu je těžký to dokázat druhým a musí to být postavený na čestnosti tvůrce... stejně jako když označuje placenou spolupráci nebo sponzorovaný příspěvek. :)

      AtiShowAtiShowPřed 4 měsíci
  • Já instagram nemám ale nelituju toho jinak super videjko❤❤❤❤

    Antonie KaráskováAntonie KaráskováPřed 4 měsíci
  • Tady je obří akce Na Taiwanu. A ty tady řešíš fotky a ....... z Británie. Čekal jsem že budeš cynická svině light ale asi jsem se spletl 😓. Takový potenciál tohoto zpravodajství a docela jsem se těšil na další díl ale ............ 😓😓😓

    David DavidDavid DavidPřed 4 měsíci
    • @AtiShow rozhodně netvrdím že máš jakoukoliv povinnost a uznávám že rozmanitost je dobrá. Jen mi to nepřijde až tak zajímavé a asi jsem čekal něco pro mě zajímavějšího. Ale určitě se budu těšit na další díl kde snad bude více politiky. 😉 PS: cením si že odpovídáš i na komentáře ke kterým se většina tvůrců ani nedostane protože nejsou vylajkovane ani pozitivní.

      David DavidDavid DavidPřed 4 měsíci
    • A proč by mělo bejt mojí povinností řešit akci na Taiwanu a neřešit něco co vyvolává duševní poruchy a poruchy příjmu potravy u ne zanedbatelnýho procenta lidí dnešní generace? Je mi líto, že jsem se ti dnešní zajímavostí ze světa netrefil do vkusu a snad příště to vyjde. Nevidím ale nutně něco špatnýho na tom, že jsem se rozhodl věnovat pozornost něčemu jinýmu než ostatní. Neměl bys být naopak rád, že je tu větší rozmanitost? :)

      AtiShowAtiShowPřed 4 měsíci
    • @Štěpa K. Reakci na události jo. Zvláštní že Česká televize, jakákoliv televize, šťastné pondělí, cynická svině a spousta dalších to zvládli. A opravdu je zpravodajství pouze to že prober pouze návrh zákona někde v Británii? Skvělý takové zprávy jsme tu potřebovali. 🙂

      David DavidDavid DavidPřed 4 měsíci
    • Jak dlouho myslíš, že toto video připravoval? Nemůže mít tak rychlou reakci na události.

      Štěpa K.Štěpa K.Před 4 měsíci
  • ATI : každej má v mobilu IG Já: ehm ehm

    Hlodavci a želvyHlodavci a želvyPřed 4 měsíci
  • #####################

    olikaaa_olikaaa_Před 4 měsíci
  • Bože ten obraz (videa) je skvělej 😍😍❤️

    cibulka_ccibulka_cPřed 4 měsíci
    • Trochu mi akorát nevyšly barvy, který jsem měl trochu špatně nastavený :) Ale děkuju :)

      AtiShowAtiShowPřed 4 měsíci
  • Upravené fotky #managed

    Tonda strýčekTonda strýčekPřed 4 měsíci
  • 2:57 Aha tak nejsem každej...😞

    Vojtěch KindlVojtěch KindlPřed 4 měsíci
  • Celebritou se staneš když si někdy byl v simpsonech

    Fun VojtasFun VojtasPřed 4 měsíci
  • Miluju vaš

    Ač LenochodAč LenochodPřed 4 měsíci
CSworld