MŮŽE MUŽ ROZHODOVAT O TĚHOTENSTVÍ?

10. 11. 2020
48 711 zhlédnutí

Před sledováním tohoto videa doporučuju kouknout na tohle: csworld.info/mem/video/odGjcZeGp4pgZYc.html
► Trička, náramky, plakáty...
bit.ly/AtihoMerch
► Moje odkazy:
Instagram - instagram.com/atishows
► Chcete sledovat další videa?
bit.ly/AtiShowSub
► Hudba:
www.epidemicsound.com
#AtiShow #Feminismus #Těhotenství

Komentáře
  • Moc se mi líbí, co tvoříš i jak se vyjadřuješ. Ráda poslouchám tvoje názory

    TeriiTeriiPřed 14 dny
  • Když dítě nechceš tak se o to ani nepokoušej. A když už je dítě na cestě tak je to moje chyba a musím za ní nést následky.

    T0lekT0lekPřed 15 dny
  • 5:55 a pak to minimálně 18 let živí... což je taky docela podstatné zmínit ...

    Radek VicenikRadek VicenikPřed 15 dny
  • Můj názor na to s tím že dítě má i otce je takový, že samozřejmě by neměl rozhodovat, ale konzultovat toto rozhodnutí se ženou a společně zvážit pro a proti. Je to přece i jeho dítě.

    Indická PlackaIndická PlackaPřed měsícem
  • Já třeba děti nechci vůbec. Ale mám problém s tím, že nikdo z mojí rodiny to nechápe a bohužel ani můj přítel. A když na tuhle věc občas padne rozhovor, tak jsem téměř nucena změnit své rozhodnutí. Jo je mi 24, a hodně lidí říká že mám ještě čas a určitě si to rozmyslím, ale pro mě je to strašně nechutná věc. Navíc s tím jak to ve světě vypadá a jak na tom planeta kvůli lidem je, je můj další osobní důvod nemít děti. A potrat je pro mě možnost jak se tomu vyhnout, kdyby se to nechtěně stalo.

    Kateřina Wuruhi HorákováKateřina Wuruhi HorákováPřed měsícem
  • Já s tebou úplně souhlasím, ale někdy mi je líto těch párů co dítě mít nemůžou. Tím nechci říc, že je dobrý do něčeho matku plodu nutit.

    Josefina VlckovaJosefina VlckovaPřed měsícem
  • Já chápu tvůj názor i s ním souhlasím.

    Někdo JinýNěkdo JinýPřed měsícem
  • Moje kamarádka byla taky pro potrat, ale bohužel jí od toho okolí odrazovalo až si to dítě nechala. To dítě bylo "nehoda" po znásilnění od jejího teď už bývalého partnera. A teď otázka proč by měla žít si dítětem který ji každý den ten okamžik připomíná. Ano dítě si vzali její rodiče, ale i tak.

    Andy LOVEAndy LOVEPřed měsícem
  • Popravdě jsem proti potratům, ale musím s tebou souhlasit, že je to čistě volba té ženy a já bych jí do toho vůbec neměl mluvit. To že se mi to nelíbí neznamená, že budu někoho ovlivňovat a nutit do něčeho sám co nechce.

    EL RikárdoEL RikárdoPřed měsícem
  • Absolútne súhlasím s tvojim názorom.

    Juraj PerďochJuraj PerďochPřed měsícem
  • Xdd my chlapi nosíme to dítě třeba 30let

    Šimon FrelichŠimon FrelichPřed 2 měsíci
  • Souhlasím s tvým názorem

    Eliška MachováEliška MachováPřed 2 měsíci
  • Tírali doma tak jsme si ji adoptovali a v jejích 5 letech vážila 10 kilo

    Jan DvořákJan DvořákPřed 2 měsíci
  • Já si myslím že si to řekl hezky plně s tebou souhlasím

    Terezie Marie KohoutováTerezie Marie KohoutováPřed 2 měsíci
  • Jsem ráda ATI že o tom mluvíš mám úplně na slovo stejný nazor

    Julie KapuletováJulie KapuletováPřed 2 měsíci
  • Muj nazor je ze ano bojovat za ROVNOPRÁVNOST mezi ženami a muži ale ne aby ženy byly nadzařeny nad muži

    Tomáš NovákTomáš NovákPřed 2 měsíci
    • To se nikdy nestane když už je mužů asi o 1miliardu více.

      MasterixMasterixPřed 2 měsíci
  • Já jsem matka čtyř měsíčního miminka a když jsem to řekla rodičům nutili mě k potratu..což jsem já ani můj přítel nechtěli, protože jsem už jednou samovolně potratila a pomalu celý měsíc jsem probrečela..když jsem potom otěhotněla znovu byla jsem v riziku že můžu umřít a s ním i miminko, ale díky bohu jsme oba zdraví a jsme všichni tři šťastní. Ale vím že další dítě mít už nemůžu a kdybych poslechla rodiče tak bych už děti mít ani vůbec nemohla.

    Feyre PrythiFeyre PrythiPřed 2 měsíci
  • Trochu vtipný že se teďka dívám na tohle video a vyskočila mně reklama na mcDonald kde jsi ty😂🤣🤣👌

    Natálie GlušákováNatálie GlušákováPřed 2 měsíci
  • 3:00 přesně, co má dělat znásilněná 13 léta holka, nechápu lidi proti potratu

    K polaskovaaK polaskovaaPřed 2 měsíci
    • chlapa zavřít dítě porodit v lepším případě s pomocí rodičů vychovat v horším nabídnout k adopci pokud se dítě narodí živé což u 13 leté holky dosti pochybuji

      T0lekT0lekPřed 14 dny
  • Proč když žijeme v téhle době kde můžeme dělat si co chceme (do určité míry.) Tak lidé chtějí zakázat činnost kterou (když už tak) podstupují ženy dobrovolně.

    Sofie StadlerovaSofie StadlerovaPřed 2 měsíci
    • @T0lek Co kdyby tě někdo znásilnil. Taky bys sis ho nechala vzít. Nebo by sis ho chtěla nechat?

      Sofie StadlerovaSofie StadlerovaPřed 14 dny
    • @Sofie Stadlerova Ano snažím se ti změnit názor na vraždu a že je to něco špatného

      T0lekT0lekPřed 14 dny
    • @T0lek To je možné, ale já na to mám jiný názor a je divný že se mi ho snažíš prakticky vymluvit.

      Sofie StadlerovaSofie StadlerovaPřed 14 dny
    • Protože to co oni podstupují dobrovolně je vražda nenarozeného dítetě rozhodně bych netrestal matku spíš lekáře který vraždu provede žena k tomu vlastně dá slovolení. Nechápu jak dokážou lekáři takto vraždit. Když přísahali hippokratovu přísahu kde zní: "Nepodám nikomu smrtící prostředek, ani kdyby mne o to kdokoli požádal, a nikomu také nebudu radit (jak zemřít). Žádné ženě nedám prostředek k vyhnání plodu."

      T0lekT0lekPřed 14 dny
  • Sama nechci děti. Ale bojím se to vyslovovat ve společnosti. Často mě lidé odsoudí ale nejčastěji mi říkají, že až budu straší tak se to změní a že to přijde časem. A co když prostě ne. Přesto že mám děti ráda svoje nechci. Někteří lidé nemají pochopení pro mé vlastní rozhodnutí.

    Adéla HorováAdéla HorováPřed 2 měsíci
  • Souhlasím se vším Ati, měli bychom mít my ženy právo jít na potrat, ten kdo to dítě nechce ať jde a ten kdo to dítě chce tak ať si ho nechá, vždyť to by mělo být vždy na rozhodnutí ženy! Je spousta žen které pak to dítě nemají rády, ubližujímu nebo ubližují sobě kvůli tomu že nemají rády něco co jim bylo vnuceno

    Nella ArtNella ArtPřed 2 měsíci
  • Když je žena těhotná, nečeká dítě, už jej má. Nebude matkou, už jí je. Pokud chceme změnit způsob jakým společnost zachází s nenarozenými dětmi, musíme změnit i způsob jakým o nich mluvíme. - Frank Pavone Hlavně ty první dvě věty, by si měla uvědomit každá matka, která nosí dítě pod svým srdcem a dvakrát si rozmyslet zda tento život chce opravdu ukončit. Ty první dvě věty by si měla uvědomit každá žena ještě předtím než vůbec někdy otěhotní, aby si dvakrát rozmyslela jestli opravdu chce s nějakým chlapem vlézt do postele, aby se tomu potratu dalo předejít. Popravdě mi přijde potrat jako výsměch ženám, které děti mít nemohou. Ženám, které by tak rády dítě chtěli, ale prostě to nejde.

    MarryRoseMarryRosePřed 2 měsíci
    • Děcké domovy jsou plné dětí, které potřebují rodinu 🥱

      Deiya ErinDeiya ErinPřed měsícem
  • Presne toto je môj názor tiež. Jednoducho potrat by mal byť na žene samotnej. Či už z dôvodu že sa "pošťastilo" a nemôžu /nechcú si dieťa nechať napríklad z existenčných dôvodov . Alebo potom tu je hlavné vec že žena nás tým často uvažuje ak dieťa ktoré čaká ma byť choré. A veľa žien nechce trápiť seba a v podstate ani to bábo tak. Volia takú možnosť. Príde mi že tým že žene zakážu ísť na potrat akurát docielia to že budú preplnené detské domovy. Deti keď majú 18 musia odísť a starať sa o seba same. Co nie každé zvládne.

    vezun12 zunvezun12 zunPřed 2 měsíci
  • Toto slovo pocujem prvy krat to nazaciatku dajaky feminysta

    Ľuboš VojtaškoĽuboš VojtaškoPřed 2 měsíci
  • Mas hrozne dobry názory. Souhlasím s tebou 🙏🏼

    Nela TrojakovaNela TrojakovaPřed 2 měsíci
  • Úplně souhlasím s tebou Ale třeba bylo neplánované těhotenství a holka si to dítě třeba z nějakého důvodu nemůže nechat

    Helena HarazinováHelena HarazinováPřed 2 měsíci
  • Rozhodně s tebou souhlasím. Těhotenství je věc čistě ženy, i přesto že ke vzniku embrya je potřeba muž, je rozhodnutí pouze a jenom na ženě. Pokud se necítí být matkou, není vhodná situace, plod vznikl znásilněním atd. Je naprosto v pořádku když se žena rozhodne těhotenství přerušit. Za mě je rozhodně lepší jít na přerušení než po několika měsících po narození miminka si projít syndromem náhlého úmrtí novorozence to matku zničí daleko víc.

    Michaela bauerováMichaela bauerováPřed 2 měsíci
  • Jsem pro choice

    aviatorrr_Georgeaviatorrr_GeorgePřed 2 měsíci
  • Mám prakticky totožný názor. Už jen čekám kdy ze mě bude feministka🤣 ale určitý sklony k tomu mám.

    Anežka RiedlováAnežka RiedlováPřed 2 měsíci
  • Souhlasím se vším, co jsi tu řekl, budeš dobrý feminista :-)

    Renie42Renie42Před 2 měsíci
  • Zajímalo by mě kolik z těch aktivistů proti potratům má v téhle oblasti osobní zkušenost. Kolik otěhotnělo v nevhodném období s nevhodným partnerem, šlo na potrat, nebo dítě porodily...Ono je hrozně snadný rozhodovat o životě cizích lidí, ale zkuste si to nechat až se to bude týkat vás, vašeho dítěte a budoucnosti kterou sobě i jemu můžete nabídnout. A argument "tak je můžete po porodu dát k adopci". Jasně, porod je pohodička, těhotenství je pohodička. A už vůbec vás to nemůže ohrozit na životě (obzvlášť v okamžiku, kdy v hlavě víte, že to je špatně)...

    Jitka ŠpačkováJitka ŠpačkováPřed 2 měsíci
  • spise rici, ze zena dava to posledni razitko; dite je obou, tedy razitko po spolecne dohode, jeden plodi, druhy rodi; zohlednovani casu moc smysl nedava

    HudinisoHudinisoPřed 2 měsíci
  • Takže svým způsobem nám řekneš co se děje ve světě a ještě nám povíš tvůj názor. A to se vyplatí

    DeMoDeMoPřed 2 měsíci
  • Bude další bašta ?

    Vojtěch SyrovýVojtěch SyrovýPřed 2 měsíci
  • Kdy bude Bašta ?

    Ida PejchalovaIda PejchalovaPřed 2 měsíci
  • Potrat by měl být az plán C existuje postinor tzn prášky po tudíž když selže třeba kondom tak využít ten pokud o tom samozřejmě žena ví a další věc já například tenhle problém řeším i když bych nemusel moje přítelkyně má minimální procenta na otěhotnění a já jsem na tom podobně tudíž dáváme si pozor i tak každá žena by se měla rozhodnout sama některou to může i ohrozit na životě a vím o čem mluvím přítelkyně se jako mladší dostala do stejného problému buď bude žít ona nebo dítě otec toho dítěte se vyparil pak sem ji poznal

    lukáš chillmanlukáš chillmanPřed 2 měsíci
  • Podle mě máš naprosto pravdu přeci žena může jít na potrat ale náké ženy jdou na potrat že by jim ty děti umřeli ale i náké ženy jdou na potrat že to dítě nechtějí ale ty co jdou na potrat tak je jejich věc jestli tam pujdou nebo ne a ten kdo říká že je potrat vražda tak nemá pravdu protože ty děti vlastně nejsou vůbec živí takže to není vražda protože něco neživého zabít nejde

    Lucie HrdličkováLucie HrdličkováPřed 2 měsíci
  • Hele, já rozumím že potrat není nějaká pozitivní věc, ale tohle je ta chvíle, kdy si řeknete, jestli zabít dítě, nebo ho nechat prožít nevhodný život. Pokud matka není připravená si dítě nechat, není zajištěná... Tak je pro mě potrat mnohem mírumilovnější, než ho pak šoupnout do děckého domova, nebo ho nechat hladovět. Zabít, nebo nechat trpět... Zároveň chci poděkovat Atimu, že se o tomhle tématu rozhovořil, protože kvůli názoru ostatních jsem radši ten svůj nedával najevo

    Flame ZEDFlame ZEDPřed 2 měsíci
  • Souhlasim

    Lukáš KarasLukáš KarasPřed 2 měsíci
  • Tf mě se od Atiho odhlásil jen tak odběr

    vitek 8123vitek 8123Před 2 měsíci
  • Myslím, že až na případy znásilnění a rizikového těhotenství (buď dítě nebo matka) by měli být potraty povoleny. Je dost antikoncepcí, které těhotenství předcházejí. A přijde mi jako naprostá zvrácenost a selhání lidství když kvůli nezodpovědnosti dvou lidí musí zemřít člověk, který na to neměl vliv. Chápu, že dítě berete jako součást matky ale dejme si příklad. Když zabiju starého člověka je to vražda, když zabiju mladého člověka je to vražda, když zabiju batole, které ani nemůže mluvit tak je to vražda ale očividně lidem nepřijde vražda zabít to batole jen pár měsíců před narozením. Vždyť je tu spousta možností jako pěstounská péče, které "nechtěné" děti rádi přijmou, zvlášť čerstvě narozené. A je opravdu hrůza, že lidi místo toho aby se čelem postavili svým problémům a blbostem a přijmuli zodpovědnost za to co se stalo (jak matka tak otec) tak před problémem utečou a vyřeší to tím, že to dítě zkrátka zabijou. That's all.

    Bu BuBu BuPřed 2 měsíci
    • *"Kus matky"

      Bu BuBu BuPřed 2 měsíci
    • Nechci aby tady vyznělo, že to hrotím. Jsem dokonce pro aby se mohli matky takto rozhodnout. Ale chci aby si lidé alespoň trochu do hloubky uvědomili, že díky interrupci se onen "kus kus" nikdy nebude smát a nikdy nebude plakat. Vím, že mnohým přijde hloupost přivést dítě do nepříjemných podmínek ale ruku na srdce, těch pár let, co strávíte na tomhle kulatém kusu kameni je to jediné co tady máme. Tak neberme druhým možnost alespoň trochu okusit život jak v jeho trpké tak krásné podobě.

      Bu BuBu BuPřed 2 měsíci
    • Všichni si vzpomeňte na situaci, kdy jste přemýšleli nad tím jaké by to bylo, kdyby jste ani nebyli. A teď si uvědomte, že je stovky možná tisíce lidí, kteří se nemohli ani poprvé nadechnout, kvůli blbosti. (Stále zdůrazňuji, že v případě znásilnění nebo rizikového těhotenství interrupci schvaluji.) Všichni jsme rádi, že nám naši rodiče dali život a dělá se na to spousta písniček, motivačních obrázků a videí. Je to krásný. Ale stejné společnosti přijde více méně v pohodě, když se děje úplný opak.

      Bu BuBu BuPřed 2 měsíci
    • Hele, ve výsledku jsem pro, aby lidi měli tuhle možnost ale absolutně nejsem pro aby se zabití nebralo jako zabití. Reálným argumentem ani není to, že by se dítě narodilo postižené. Za druhé světové války se koncentrační tábory pro postižené braly jako zločin proti lidskosti ale udělat to samé dítěti ještě před tím, než se poprvé nadechne se očividně bere v pohodě. (Tohle není ani tak reakce na video ale spíše vyjádření k současné debatě.)

      Bu BuBu BuPřed 2 měsíci
    • Pardon, v první větě (souvětí) má být: Myslím, že až na případy znásilnění a rizikového těhotenství by měli být potraty ZAKÁZÁNY.

      Bu BuBu BuPřed 2 měsíci
  • Je to cely mindfuck

    Jirka holecekJirka holecekPřed 2 měsíci
  • To s tím člověkem v kómatu se neřeklo úplně správně, jelikož člověk v má pořád funkční, i když ne úplně, Takže člověk v kómatu jsi stále uvědomuje, že je živý, jen to nedává najevo. Samozřejmě závisí to na tom jaký kóma zrovna prožívá, ale ve většině případů si to uvědomuje. Nemluvě o tom, že o tom zdali takový člověk bude žít rozhoduje, pokud je jasné, že už se z kómatu pravděpodobně neprobudí, rodina, takže ten argument je špatný, tak jako tak.

    Filip KřížekFilip KřížekPřed 2 měsíci
  • baštaaaaaaaaaaaaaa další baštuuuuuuuuuuuuuuuuuu

    MATRÁČEKMATRÁČEKPřed 2 měsíci
  • Je to její volba. Je lepší když sama ví že na to není připravena a vzdá se ho, než kdyby si myslela že to zvládne a nechala si ho, to by potom třba zjistila že to nezvlada a to dítě by se jen trápilo.

    Eva H.Eva H.Před 2 měsíci
  • podle mého názoru máš pravdu a je to vážná věc

    Matyáš VincourMatyáš VincourPřed 2 měsíci
  • nechapu proc by nekdo zakazoval potraty

    nelanelaPřed 2 měsíci
  • Cs chtěl sem se zeptat hraješ among us protože jeden typek se vytahoval že on je ty

    Jonas MathisJonas MathisPřed 2 měsíci
  • Já letos porodila a zjistila jsem, že čekám druhé, i když to bude náročné, tak si ho chceme nechat. Dalším krokem po porodu bude sterilizace, ať se nemusím trápit prášky nebo tělískem. Už vím teď, že dvě stačí. :)

    Kateřina KubinováKateřina KubinováPřed 2 měsíci
  • já jsem taky proti potratu ale mohla by tam být ta možnost že to dítě které se narodí by mohli dát do jinačí rodiny která děti mýt nemůže

    strimist 2strimist 2Před 2 měsíci
    • @Janča Kadašiová děkuju za váš názor já totiž dítě nemám tak nevím co je lepší

      strimist 2strimist 2Před 2 měsíci
    • no..takhle...ne kazdemu diteti se muze najit rodina, je o hodne jednodussi jit na potrat, je to kazdeho volba, tak se pres to nejak preneste ;)

      Janča KadašiováJanča KadašiováPřed 2 měsíci
  • Marťas mi čte myšlenky moje slova souhlasim

    kačenka 18kačenka 18Před 2 měsíci
  • Ahoj, pokud si žena chce dítě nechat a muž ne (třeba tajně vysadila prášky), je ještě možnost, že ho žena neuvede do rodného listu, a pak po něm nemůže vymáhat alimenty. Celé určování otcovství je dost složitý proces, ale vím, že otec být uveden nemusí, např. pokud je neznámý atd. Celkově si myslím, že těch práv otce se lidé zastávají jen tehdy, když je muž proti potratu. Ale jakmile chce muž, aby žena šla na potrat (a žena nechce potrat), najednou je on ten špatný, který "nutí ženu do potratu". Zvláštní, že? :)

    DianaDianaPřed 2 měsíci
  • Je to každého věc

    Jan TomisJan TomisPřed 2 měsíci
  • Napíšu sem pár pro-life slov: Myslím si, že většina pro-choice lidí nikdy nevěnovala pořádnou pozornost hlavnímu argumentu pro-life: "Potrat je vražda." Chápu, že pro-choice lidé to přejdou jako nesmysl, ale pak jako protiargumenty použijí "Dítě by vyrůstalo v chudých poměrech." nebo "Rodiče by to dítě nemilovali.", jenže pro pro-life je to to samé jako říci, že dítě, které jeho rodiče nemilují, můžeme zabít, protože je to pro něj lepší (a obdobně chudé dítě). Stejně tak mě přesvědčení "Potrat je vražda." opravňuje mluvit do života jiným lidem (vraždu by zakázal snad kdokoli). (Toto bych přirovnal k ekologům, kteří se nás drasticky snaží omezovat, že prý jinak vyhyneme. Když vládne někdo, kdo zprávy o globálním oteplování prohlašuje za přehnané, těmto ekologům nezakazuje žít podle jejich představ, ale ti ekologové přesto křičí.) A btw. rozhodnutí soudu mi přijde divné, "Právo na život" (paragraf dle kterého to bylo zakázáno) omezuje nejvíce důvod "Znásilnění/Inscest" (tyto děti jsou většinou zdravé) než "Vrozená porucha plodu." (Ano, může tou být případy, kdy dítě do pár minut od porodu zemře, ale daleko častěji to jsou případy, že by se dítě narodilo postižené - Downův syndrom - nebo dokonce jen drobná porucha nebránící normálnímu životu - rozštěp...).

    Pan NěkdoPan NěkdoPřed 2 měsíci
    • @Janča Kadašiová Ano, tohle je asi jediný pro-choice argument, který pro-life potřebují vyvrátit (u všech ostatní můžou říci "Je to vražda a tu neospravedlníš." a proto ty ostatní argumenty pouze prohlubují propast mezi jednotlivými skupinami). Teď se v krátkosti pokusím ukázat jeden z možných protiargumentů: Nově narozené dítě (i předčasně narozené a vyžadující inkubátor) je člověkem se všemi právy (minimálně podle zákona a předpokládám, že to nepopíráš). Obdobně tedy i nenarozené dítě, které je už dost staré, aby mohlo dorůst v inkubátoru, je člověk (proč by se s někým mělo zacházet různě jen na základě jeho umístění). Ovšem medicína se stále zlepšuje a věk, od kterého jsme schopni dítě nechat vyrůst v inkubátoru, se stále snižuje, a je možno očekávat, že jednou budeme schopni nechat vyrůst dítě ze zkumavky až do normálního mimina bez nutnosti dělohy a vůbec ženy (ponechme stranou etické otázky k tomuto). A pokud jako podmínku, že plod je člověkem, bereme jeho schopnost přežít mimo dělohu, by plod v kterékoli fázi těhotenství byl člověkem, pokud by se narodil a jak jsem ukázal výše, stejně by se mělo jednat s plodem v děloze. A zbývá poslední otázka, proč bychom měli jednat (principiálně) jinak s lidmi teď než v budoucnu?

      Pan NěkdoPan NěkdoPřed 2 měsíci
    • no ona to vlastne vrazda neni, plod v dobe kdy dochazi k potratu je nevivinuty, neni "to" schopno samo zit

      Janča KadašiováJanča KadašiováPřed 2 měsíci
  • Já si myslím že potrat by měl být dovolený všude. Když někdo s*exualně znásilní ženu tak si nemyslím že ta žena by to dítě moc chtěla.

    Black fox squirrelBlack fox squirrelPřed 2 měsíci
  • super videjko, informační hodnota 10/10 :D

    Dave HrubýDave HrubýPřed 2 měsíci
  • Naprosto souhlasim😊

    Aneta ŠivarováAneta ŠivarováPřed 2 měsíci
  • no do hajzlu XDDD PROC CHLAPI TAKY NEMLUVI DO POTRATU??? vole az chlapi budou rodit, tak at si klidne rozhodnou, zda si ho nechaji, nebo ne. co ja vim, treba to v budoucnosti bude mozne. kazdopadne zatim rodi vyhradne zeny a opravdu nevidim duvod, proc by chlap, ktery si, jak jsi rekl hezky, uzil a vole vytahl, mel rozhodovat o tele ciziho cloveka. nechapu fakt. kazdopadne jsem rada, ze to beres takhle, jses jeden z mala chlapu, kteri se umi postavit i na stranu zen. posilam srdicko

    Chléb S MáslemChléb S MáslemPřed 2 měsíci
  • Jak jsi říkal to o té adopci. Podle mě není důležité kdo to dítě zplodí jak spíš to kdo ho vychovává. Ale to jen můj názor a nikomu ho nevnucuji.

    michal kopeckýmichal kopeckýPřed 2 měsíci
  • Já s tebou souhlasím sám jsem v tom Polsku byl

    ZARZURAC CZZARZURAC CZPřed 2 měsíci
  • A co ve scénáři, kdy je člověk v kómatu a příbuzní o něm rozhodnou , že ho nechají odpojit. Tohle už se dá srovnat s potratem . Co kdyby jste vy sami byli v kómatu a vaše rodina by se rozhodla že vás při životě nebudou držet přístroje a nechala vás odpojit. Sama u tohohle tématu nejsem úplně objektivní. Mojí mámě bylo 18 když se mnou otěhotněla a spousta lidí jí říkalo, že by měla jít na potrat. Jsem nesmírně ráda že se tenkrát rozhodla si mě nechat. I kdyby dítě nemělo žít se svými biologickými rodiči pořád věřím, že je to lepší než smrt.

    Terezie ZlámalováTerezie ZlámalováPřed 2 měsíci
    • @Janča Kadašiová To ale neznamená že už to není člověk, když není schopný samostatně fungovat.

      Terezie ZlámalováTerezie ZlámalováPřed 2 měsíci
    • nemeli by jste to nazyvat smrt, v dobe kdy dochazi k potratu, tak je plod jeate nevyvinuty, coz vlastne znamena, ze tento plod nedokaze samostatně zit apod.

      Janča KadašiováJanča KadašiováPřed 2 měsíci
  • Já děti mít nemůžu. Je mi 27 a děsně mě užírá, jak do mě každej hučí, jak bych už dítě měla mít. Všechny kámošky mají minimálně jedno. Máma do mě neustále hučí, že už chce bejt babička. Leze mi to děsně na nervy. Nemám vůbec chuť to všem neustále dokola opakovat, že to prostě není o tom: "Tak, teď jsem se rozhodla, že budu mít dítě a druhej den to bude." Jenom abych uspokojila potřeby mého okolí. Vůbec nechápu, jak někdo může mít tu drzost se na to pořád dokola ptát, sondovat, vyzvídat nebo dokonce člověka soudit za to, že už by jako to dítě přece měl mít. A i přes to mě dokáže děsně vytočit názor: "Ty jdeš na potrat? Co by za to daly ty, které děti mít nemůžou. Nevážíš si toho, že můžeš mít zdravý dítě přirozenou cestou." Tyhle blbý kecy fakt nesnáším. Je to naprosto každýho věc. Za mnou kdyby přišla kámoška, že chce jít na potrat, tak jí podpořím. Popovídám si s ní o tom, probereme pro a proti a klidně tam s ní i půjdu jako psychická podpora. Nebudu lhát, jasně že mi v hlavě proběhne myšlenka, že to není fér. Ale není to můj život, tak do toho nemám co kecat.

    Pavlína SeberováPavlína SeberováPřed 2 měsíci
    • mrzí mě, že nemůžete mít děti přirozeně. pokud je chcete mít, přeji hodně štěstí, ať se to povede i jinak. pokud ne, přeji, aby se okolí přestalo pořád vyptávat (to přeju i v prvním připadě)

      lucylucyPřed 2 měsíci
  • Souhlasím

    Tereza HorovaTereza HorovaPřed 2 měsíci
  • Jak jsi mluvil o té poporodové depresi, že matka pak může plod i nenávidět, což může vést k domácímu násilí, tak přesně tohle zhatilo značnou část života mojí mamce a babičce. Protože děda, a celá babiččina rodina ji donutili k tomu aby si to dítě nechala, protože v té době jít na potrat byla hrozná ostuda, babička se kvůli tomu dost hroutila, a moji mamku začala nenávidět. Takže si vážně myslím, že o tomhle by neměl rozhodovat nikdo jiný, než sama ta žena, když vidím jak to dokáže zničit kus života, někdy i život celý.

    Libuše HikešováLibuše HikešováPřed 2 měsíci
  • Ad je to volba párů

    Olda SadilekOlda SadilekPřed 2 měsíci
  • Já nejsem proti potratům to určitě ne ještě by to dítě někdo zabil hned po porodu nebo třeba víš že se tvé dítě se narodí s vadou a nechceš aby se celý život zbytečně trápilo vzít někomu možnost potratu je úplně debilní a jsem proti tomu je lepši když své dítě dáš na potrat než aby třeba umřelo hladem každá žena na planetě by se měla rozhodnout sama o své volbě zda si své dítě nechá či ho dá na potrat

    Hovaček czHovaček czPřed 2 měsíci
  • Na téma "nechtěné děti" byl dokonce proveden experiment. Český, dětský psycholog Zdeněk Matějček, sledoval vývoj 220 dětí z nechtěného těhotenství a 220 dětí z chtěného těhotenství a sledoval jejich život do 35 let. během té doby zjistil, že nechtěné děti měly horší výsledky ve škole a v práci, hůře navazovaly kontakty ať už mezi přáteli nebo i v milostných vztazích, dokonce měli i častější sklony k depresi. Také se to na nich podepsalo i během výchovy vlastních dětí, protože prostě nevěděli, že je normální, když dítě brečí a nemusí to hned znamenat, že jsou špatní rodiče.

    Jana juřenováJana juřenováPřed 2 měsíci
  • Co jsem slyšela některé ženy potrat chtějí na poslední chvíli zastavit kvůli výčitkám svědomí. Nejsou schopné ho nechat ,,zabít"

    Vojtěch SuchánekVojtěch SuchánekPřed 2 měsíci
  • Když se interrupce stane nelegální, nezmizí. Bude pouze mnohem nebezpečnější. Stát by měl zajišťovat bezpečí svých občanů a ne dělat tyhle lidská práva omezujicí kok*tiny pod záminkou víry. Moje tělo. Moje volba. (A celé té kontroverzi okolo to taky nepomůže.)

    Alyiny houbyAlyiny houbyPřed 2 měsíci
  • Kdo zná ,,staré" Atiho alter-ego feministku Dášu?

    Suzanne Chamuel MylowSuzanne Chamuel MylowPřed 2 měsíci
  • Přijde mi, že muž má do určitý míry co do toho kecat. Přece jen to dítě je i jeho a on pokud chce tak má mít právo na narození toho dítěte. Ano žena je ta, kdo v těhotenství trpí, ale to nic nemění na tom, že to dítě je z půlky toho muže. Pokud muž chce a má na to podmínky, tak proč by to dítě on vychovávat nemohl. Myslím si, že zakazovaní věcí státem je špatné, každý má mít možnost volby, ale s potratem by měli souhlasit oba rodiče a ne jen jeden. Jinak ten argument s tím přelidněním Země je úplně mimo mísu, protože celou dobu se tu bavíme o potratech v kontextu Polska/západního (prvního) světa a najednou střelíš argument o problematice týkající se hlavně 3. světa. Pletou se tu hrušky s jabkama.

    Petr JanasPetr JanasPřed 2 měsíci
    • A pokud by hrozila při porodu smrt ženy či dítěte při porodu, taky o tom může rozhodovat muž?

      Lenka ŠustáčkováLenka ŠustáčkováPřed 2 měsíci
  • ati, sice vím že je toto video vážné ale, prosím udělej další baštu, třeba oreo

    Anna ŠafářováAnna ŠafářováPřed 2 měsíci
  • Nutit mě někdo v sobě nosit postižené dítě, tak si udělám potrat pletací jehlicí jak za dob našich babiček. Těhotenství je pro ženu velmi naročné. Přesně jak si řekl, ženské tělo živí plod. Často žena krom vytahaného břicha, má problémy se zuby, vypadané vlasy, hemoroidy, nebo i různé komplikace se týká porodu. A celý tento 9 měsíční proces projít jen proto, abych porodila postižene dítě. NE! Žena má mít pravo na potrat.

    The Riedels & wolfdogsThe Riedels & wolfdogsPřed 2 měsíci
  • adopce trvá extrémně dlouho

    alik 360alik 360Před 2 měsíci
  • Ati kdy buds Bašta? 😎🤟

    Luboman TVLuboman TVPřed 2 měsíci
  • Natoč další baštu prosiiim

    Lubomir FunaLubomir FunaPřed 2 měsíci
  • Jedno velké ano. Jestli byl někde lépe vyjádřený názor na toto téma tak let me know ale za mě absolutní pecka! Vše shrnuto krásně a ještě lépe vyjádřeno ☺️jinak k girl talku.. Pokud to byla sranda což si myslím tak okaay... ALE reálně bys mohl udělat dost podobné video kdy bys třeba klukům objasnil základní základní věci které by třeba o holkách a tak obecně mohli vědět tedy pokud se na to cítíš a pokud ne tak to víc než chápu ✌️

    a n n i ea n n i ePřed 2 měsíci
  • Samozřejmě.. Nikomu to není příjemný.. Snad pro každou ženu je toto téma citlivé.. Já sama za sebe mohu říct, že bych na potrat šla jen v případě, kdyby mne nebo dítěti šlo o život... Ale myslím si, že každá z nás si o tom může rozhodovat sama! My se potom o to dítě budeme starat a ne vláda... Takže je určitě blbost to zakazovat.. Ženy poté hledají jinou cestu a většinou to nedopadá dobře..

    Adele MillAdele MillPřed 2 měsíci
  • To že jses fenizmus (nebo jak se to píše) stejně ženský maj navrch ty holku skoro POHLADÍŠ a ona ti dá jak ve cs go hesdshot

    Black OfficialBlack OfficialPřed 2 měsíci
    • @Black Official hodne spatne podana ironie:D

      Janča KadašiováJanča KadašiováPřed 2 měsíci
    • @Janča Kadašiová nějak nechápu já se moc nevyznám můj komentář je napsaný s velkou ironií

      Black OfficialBlack OfficialPřed 2 měsíci
    • educate yourself please!:D je feminista :)

      Janča KadašiováJanča KadašiováPřed 2 měsíci
  • Co když ale otec matka budou mít dítě matka ho nechce potom ale otec ho chce muze si ho teda vzít? Ten otec si ho vezme Jinak dobrý video

    erzan44erzan44Před 2 měsíci
    • jestli muz chce dite, tak at si ho udela s nekym jinym, je to volba zeny a muz by to mel respektovat:)

      Janča KadašiováJanča KadašiováPřed 2 měsíci
  • Kdy bude bašta

    Hana PlaštiakovaHana PlaštiakovaPřed 2 měsíci
  • 4:57 jestliže embrio nemá pro lidstvo žádný význam, tak vlastně ani lidi ?

    Jakub PtáčekJakub PtáčekPřed 2 měsíci
  • Toto je velmi kontroverzní téma a vždy se najde mnoho lidí, kteří ho budou odsuzovat nebo podporovat. Jinak to lidé ani nemají. Ale souhlasím s tebou, že každá žena by měla rozhodnout, jestli si nechat dítě či ne. Je to její rozhodnutí. Né každá žena se cítí být matkou a i přes sebelepší ochranu se to může stát. Ale děkuji za pěkně podané toto i minulé video (myslím AtiNews). :-)

    Petra KubakovaPetra KubakovaPřed 2 měsíci
  • Vím že toho se moc nehodí ale prosím udělej na příští baštu pečenou zmrzlinu prosím 😀😀😀😀

    Stepan HodanStepan HodanPřed 2 měsíci
  • Hrozně se mi líbí jak o tom mluvíš. Rozhodně máš pravdu.. teda alespoň podle mě. Žena by si měla rozhodnout sama o tom jestli na potrat půjde nebo ne 🙏 děkuju za tyhle videa a rozhodně pokračuj dál.

    Karolína RajprtovaKarolína RajprtovaPřed 2 měsíci
  • Souhlasím, asi kdybych měla aliena v děloze a to dítě by pak bylo ještě fizicky nebo psychicky nemocné. A pak by mi do potratu někdo kecal byla bych víc než nasraná A JEŠTĚ K TOMU VÍRA(radši jsem atheistka). Souhlasím s potraty někdy jsou fakt důležité

    Eliska GaidovaEliska GaidovaPřed 2 měsíci
  • Já s tebou souhlasím protože každá žena musí vědět jestli je připravena mít dítě protože když nebude připravena a to dítě musí odnosit tak pak to dítě nemusí mi pěkný život a matka s dítětem můžou spadnout do dluhů protože matka nemá takový příjem aby je uživila oba a to pak může zničit život jak dítěte tak i matky.

    Viky MytuljaViky MytuljaPřed 2 měsíci
  • Nemám rád tyhle diskuze o kontroverzních tématech, vždy mám potřebu se hádat s lidma co nemají názor jako já, což není úplně přijemné jelikož si většinou nemůžu pomoct a za každou cenu musím mít poslední slovo. Takže si akorát znepříjemním den :DD. Každopádně s tvým názorem souhlasím a jsem rád ,že to tak berou i ostatní :DD. Nebo alespoň většina.

    Ondra CabalaOndra CabalaPřed 2 měsíci
  • Ona to ani prej levná záležitost takže ať ta možnost tady je protože pak by byl ještě větší problém s přelidněním

    Any strudlovaAny strudlovaPřed 2 měsíci
  • Ten argument k tomu že žena pro to dítě musí udělat víc než muž je nevalidní protože když potratí nemusí udělat nic pro to "dítě" ani pro nikoho jiného.

    Thomashes VapesThomashes VapesPřed 2 měsíci
  • Všechno nejlepší k svátku Marťas. 😁

    Veronika VarmužováVeronika VarmužováPřed 2 měsíci
  • Takhle, jsem proti potratu. Ale v tom smyslu, že já bych nešla na potrat a nikdy bych se do toho nenechala tlačit. Žena by měla mít volbu, přece jenom, když to dítě nehce tak ho nechce. Tak co, donosí to malý a pak ho někam hodí do popelnice. Ale jako student jednoho oboru, kde máme předmět zdravovědu, takže vím, že potrat není úplně zdravá věc. Hlavně u žen, který čekají první dítě

    Markéta VránováMarkéta VránováPřed 2 měsíci
  • Sakra.. klobouk dolů ❤️

    Hanie SweetieHanie SweetiePřed 2 měsíci
  • Podle mě je na ženě aby se rozhodla že jestli půjde na potrat nebo ne protože ani v tu danou chvíli nemá peníze na to aby uživila sebe natož aby uživila ještě dítě takže si buď řekne že hej pudu na potrat a nebo že nepůjdu na potrat přesně tak jak vysvětlil ati ve videu takže jsem pro potraty.

    Robin VenglářRobin VenglářPřed 2 měsíci
    • Ale ne vždy nemusí mít peníze

      Robin VenglářRobin VenglářPřed 2 měsíci
  • Kdyby měl muž rozhodovat o těhotenství tak věřte že 60-70% by bylo pro potrat sama sem zůstala jako těhotná sama 🤷

    škli baškli baPřed 2 měsíci
  • Vše nej k svátku ❤️✨ hodně štěstí zdraví a lásky ☺️✌🏻

    Adella ŠulkováAdella ŠulkováPřed 2 měsíci
  • 50 000 liků a Ati se přihlásí do Master chef Česko 2021

    avengers film studio czavengers film studio czPřed 2 měsíci
  • Mohl bys někdy udělat video o Elliotovi Hulseym o ženách. Hrozně se mi líbí, že konečně někdo chápe o čem feminismus vlastně je. Nekteří to chápou jako útlak mužů, ale to jsou jen takové ty extrémistické skupiny. Je skvělý slyšet takový názor od chlapa, když bych to řekla já, tak se mi vysmějou.

    Misha OrMisha OrPřed 2 měsíci
  • 5:20 podle mně by se o tom mněli rozhodnout zpolečně

    vitek zzvitek zzPřed 2 měsíci
CSworld